Skip to content Skip to footer

Klachtenafhandeling 

📌 Klacht indienen

Heeft u een klacht over BHVKracht?
Wij hechten veel waarde aan feedback van onze klanten en gebruiken dit om onze dienstverlening continu te verbeteren.

U kunt uw klacht binnen 4 weken na het voorval schriftelijk indienen via:
📧 info@bhvkracht.nl

 Ontvangstbevestiging & Onderzoek

  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging met:

    • Een referentienummer

    • Een kopie van ons klachtenreglement

  • Onze directie onderzoekt uw klacht zorgvuldig.

  • U ontvangt binnen 4 weken een schriftelijke reactie met de uitkomst van het onderzoek.

  • Indien meer tijd nodig is, brengen wij u tijdig op de hoogte van de aangepaste termijn.

Geschillencommissie

Komen we er samen niet uit en bent u consument?
Dan kunt u het geschil voorleggen aan de onafhankelijke:
🔗 Geschillencommissie

Het oordeel van deze commissie is bindend voor BHVKracht.

Registratie van klachten

Alle klachten en de afhandeling daarvan worden:

  • Zorgvuldig geregistreerd in ons klantenadministratiesysteem

  • Minimaal één jaar bewaard